Psycko B*tch

Alltså idag när jag va i lekparken med Matthew så börja han bråka med en unge. Dom va lika goa båda två kan jag säga. Jag skällde på Matthew och sa till han att han skulle be om ursäkt annars åker vi hem. Och han bad så fint m ursäkt två gånger t o m, men tror ni den andra lilla ungen sa förlåt, icke! Istället börjar han stor tjuta så mamman satt där som en jävla mes och trösta han. Lixom va fan, visst att Matthew kanske börja, men det spelar väl ingen roll, det andra barnet slog ju honom med, han bet honom i handen t o m!
Jaja jag berätta det för Matthews parents iallafall och mamman sa att hon hade konfronterat mamman, men jag sa det att jag ville inte ställa till en scen innan jag visste hur hon hade reagerat. Men nu vet jag.
Sen gick kärringen och blängde på mig i över en timme, jag menar herregud vad vill du. Jag hörde t o m henne säga till sin ungen att han inte fick leka med vissa av barnen för att dom inte va snälla, ja menar vem fan säger så?! Hörde henne även säga att hon inte fick leka med vissa av ungarna för dom va för stora, men herregud människa! Jajaja det finns många idioter där ute. Nu ska jag laga middag.

Adjöö

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback