Frissan

Idag har jag varit och fixat manen. Har ju bara toning i haret, sa det kraver ju lite underhall. Plus att jag ville klippa det lite kortare pa vissa stallen. Gick till en ny salong idag, killen jag gick till forra gangen hade bytt stalle, sa jag gick till hans nya. Skont att han tog med sina nummer, har ju varit hos frissan ett par ganger har, men detta ar forsta gangen jag blivit riktigt nojd, sa da vill man ju stanna hos personen.
Sa jag tona haret och klippte lite, ingen jatteforandring men jag gillar det.

Forovrigt blir det en massa ranande nu i helgen, och forberedande till Sverige.
Har ju lite av en bestallnings lista. Men annars sa ar julklapparna kopta och klara, och julkorten ar skickade.

Btw, tror var nya granne flyttar in idag. Lagenheten har ju statt tom nu i nagon manad.
Vet inte vad det ar for manniska, hon sag ganska ung ut, men vet inte mer an sa. Vi far val se om man stotter pa henne i dorren en dag. Man kan ju hoppas hon ar trevlig, for hon ser ut att va ungefar var alder, svart att saga idag.

Na men sa att annars ar allt bra, dagarna springer ivag, och jag kan icke fatta att det ar julafton om en vecka.


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: PAPPIS

Snygg frilla !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback