Trött!

Hej, Usch är så jäkla trött. Familjen jag jobbar för har nu haft sin två åring hemma i en månad, åh då tänker ni jaha? Men då ska jag tala för er att det är inte bara att hon varit hemma jag har även haft be bebisen medans mamman springer sina jäkla ärende, oh hon tar bilen med den grejen man sätter ner bebisens bilstol i, så jag sitter här o ugglar med en två åring som bokstavligen klättrar på väggarna o en nyfödd. Tack gode gud att hon börjar camp på måndag. Hon är jätte kär o så men det är inte lätt att underhålla en två åring när man har en till på en månad som vägrar ligga i något förutom din famn! Jaja nu ska jag bada barnet! Ha en underbar midsommar!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

hahahaha naw Sofie du e go hahaha fy fan, de e tufft me barn bannemej!!!!

Postat av: Pappis

Hörs jävligt svettigt,,,,,,,,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback