Yaay!

Yay jag överlevde tandläkaren, och jag hade inga hål woohoo! Lite konstig med tanke på att tandläkaren i Sverige sa att jag hade 4 på gränsen till hål. Men eftersom tandläkaren i detta landet faktiskt kännar pengar på mig o mer om jag har hål, så tror jag på vad han säger. Hade dock två lagningar som jag va tvungen att fixa, så jag ska dit om en vecka igen o fixa dom. Men men, svin snuskig va där med, fast folktandvården är dumma i huvudet så är där iallafall rent o sterilt. Här va det bara blä! Jag sa till Mike att hela rummet va ju för fan piss gult o från 1800 frös ihjäl! Jaja alla kan jubinte va så hippa som Sweden, eller hur?! :) Nä nu ska jag fortsätta äta mina Jelly Beans o titta på So you thinking touchen dance! Natti

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback