Naglar o exzem..

Hej o hopp! Fan vad göttigt med helg! Om 45 minuter ska jag iväg o fixa mina naglar, har inte haft påbyggda på mer än ett år o har kämpat som fan med mina exzem. Det jag har på fingret som varit det största problemet har blivit bättre så jag tänkte prova o se, fungerar det inte o blir värre får jag ju ta bort naglarna. Efter salongen ska jag iväg o kolla lite klänningar, vill ha en lång klänning till kryssningen. Plus att jag måste köåa en vit skjorta o beiga byxor till nåt jävla familje foto som jag nu tvunget ska va med på, fan att vi gifte oss, annars hade jag sluppit :/ Nä nu måste jag gå o smörja mig! Kommer lite bilder senare idag, det är fan att man inte kan ladda upp från iphonen. Jaja, Peace out!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback