Memorial Day!

Hej o hoop! Ligger fortfarande i sägen i göttat mig. Idag är det memorial day o vi ska hem till hans päron o grilla. Åska som fan inatt, vakna av att Mike gick upp o stängde fönstrena för att det regna som fan, o vi hade dom på vid gavel för det va typ 30 grader här inne. Sen börja det mullra ja jävla, låg här under täcket o va skit skraj, haha! Nä nu ska jag ta o baka scones till mig o make :) Btw har jag berättat att mamma, pappa o lillstrumpan kommer den 26 aug?! Wooooohoooooo cant wait! Då är det exakt ett år sen jag såg mami o papi :) Well, have a beautiful day!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Åhh vad mysigt Sofie, hoppas ni får jätte kul tillsammans =))) vet du har saknat dom som tusan, förstår de haha ja hade haft mega hemlängtan!! kramar

Postat av: Sofie

Ja det ska bli riktigt kul :)

Ja det är inte lätt alltid!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback