The Jersey Shore.

Dom senaste dagarna har Mike o jag varit nere vid the jersey shore.
Hans föräldrar hyr tydligen ett beach house där varje år så detta året passa vi på att dra ner där ett par dagar och njuta av havet. Även fast vi bara är 45 minuter i från stranden så tar det så jäkla lång tid att åka dit pga all trafik, så det blir lätt att man inte orkar dra ner. Så nu när dom hade ett hus precis vid havet säger man ju inte nej.
Vi stack ner på lördagskvällen o stanna tills igår. Hela söndagen låg vi på beachen o götta oss och sen gick vi till något crab ställe och åt seafood. Måndagen bestod väl av ungefär samma, stranden hela dagen och sen på kvällen så skulle vi igentligen gå på nån klubb, men Mike o jag bestämde oss får att gå bort till Seaside Heights o se om vi kunde hitta the jersey shore house. En jäkla promenad blev det men vi hittade det. Så jag tog ett par foton och sen gick vi o åt skockervadd :) På tisdagen låg vi på stranden ett par timmar på morgonen och sen gick vi i affärer på eftermiddagen, ville ju köpa nån souvenir, fast vi kan åka dit vilken dag som helst :)
På kvällen grilla vi lite och sen vid nio snåret körde vi hem o va väl hemma vid strax efter tio. Fast jag behövde dela badrum med hans tre systar och han så va det en trevlig weekend. Och istället för att skriva mer så tänkte jag lägga upp lite bilder, jag kommer ju aldrig bli någon författare så bilder är bättre :)

Huset vi bodde i.
 

Vår gata.             Vid slutet ligger stranden.
 

Lavallette Boardwalk.
   

Lavallette Beach.
 

Seaside Heights Boardwalk.
 

The Jersey shore house.
 

Stranden.
 

Mina ny inköpta bikinis. För jag hade ju inga ;)
 

Liten souvenir.





Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

fy tusan va avis ja e hahah, underbart vackert å jag e ju ett riktigt Jersey shore fan haha skämms ^^ kramis på dej

Postat av: Sofie

Haha, jag tittar oxå på skiten.

Har man väl börjat kan man inte sluta.

Kramisar

Postat av: Pappis

Snygga bilder, hade gärna tagit en tur dit.

Kanske vi skall göra det?

Puss&Kram

Postat av: Sofie

Det kan vi visst göra! :)

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback