Moraliskt stöd.

Sitter hos mammas tandläkare som moraliskt stöd :) Det är väl konstigt hur man kan va så rädd för tandläkaren?! Han är ju doktor precis som din gynekolog, eller din husläkare. Men dom är man ju inte rädd för! Jag tror mycket av min tandläkare rädsla kommer från mamma, mamma har alltid varit jätte rädd, och jag tror hon har på något sätt smittat av sig. Idag vart det mammas tur att gå till satanisten. Jag, snäll som jag är, erbjöd moraliskt stöd. Eftersom jag redan varit hos tandläkaren i år, kunde man tro att det inte skulle va några större problem. Tjii fick jag, jag hinner inte sätta foten innanför dörren förren jag känner lukten av latex och borrade tänder. Det börjar köra i magen och jag känner sakta hur illamåendet kommer krypandes. Ryckte mammas telefon för att blogga lite, kanske kommer jag på andra tankar. Får väl kolla Facebook lite oxå, medans hon ligger där inne och lider. Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback