Veckan i bilder!

Ska snart laga middag så jag slänger snabbt in lite bilder :) Va ju o gjorde naglar innan o blev väl sådär nöjd, är ju van vid high end mani, men med tanke på att där jag bruka gå innan kostar $120 och detta stället jag gick till idag kosta enbart $40, så kan ni ju tänka er att det blev lite lägre kvalitet. Men men, dom fungerar. Här kommer lite bilder iallafall :)

Det va väldigt varmt denna veckan och som ni ser så blir det varmare :)




Va i Maplewood på lite tidsfördriv!






Så här gott sover man när man är utomhus :)




Mina fina strumor, hahaha!




Efter en hård vecka ser det ut såhär!



Nä nu ska jag gå o tillaga litta middag om vi ska få mat idag :)


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

ÅHHH SÅ SÖT BEBBE! Gud så mysigt!! Vill ha en till redan hahaha =) och riktigt avis på er värme, här är de bara skit väder =( kallt och blåsigt =( kramar

Postat av: Sofie

Ja hon är en riktig snäcka, blir en månad nästa vecka :)

Hihi ja du o Peter får sätta igång igen!

Tro mig det är för varmt här, man kan inte röra sig!

Kramat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback