Shea

Det är denna snäckans fel att jag inte bloggat på evigheter!
När Mike och jag åkte hem från Sverige adoptera vi denna söta "lilla" sak( hon va mycket mindre när vi fick henne) Hon tar upp all min vakna tid och jag älskar henne som om hon vore mitt barn. Det är konstigt hur man alltid tyckt människor som behandlar sina hundar som barn är sjuka i huvudet, sen när man själv får hem ett litet liv så hade man gått över eld för henne.
Idag blir hon exakt fyra månader. Hon är väldig valplig och är glad för att tugga på dina händer. Men hon gör oftast som du säger. Bilden underst är tagen bara ett par dagar efter vi tagit hem henne, så liten o tjock :) <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tjejen Som Saknar Dig!

Jag saknar dig så så mycket, Sofie! Hoppas vi träffas snart igen/Sveriges sötaste tjej:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback