Lucia

Det ar inte utan tarar i ogonen som jag sitter och lyssnar pa arets lucia tag, i Goteborgs domkyrka.
Svt gjorde ett undantag for oss utlanssvenskar, och svtplay fungerade aven har.
Vet inte om det ar jag, men jag tyckte lucian var ovanligt vacker i ar.
Kanske bara jag som va helt salig nar jag sag lucian, hahaha!

Forra helgen bakade jag lussebullar, sa det stod pa menyn.
I mandags gjorde jag ischoklad, och i helgen va det marsipan doppat i choklad och mandel.
Sa julgodis och lucia gott va dar ingen brist pa ikvall!

I kvall blev det oxa lite julkorts skrivande, man hade ju lite julstaming, sa det gallde att passa pa.

Det borjar narma sig jul, kan inte fatta att vi flyger till Sverige om en vecka, iiiihhh!

Na nu ska jag ater ga till tv :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback