Sitter och tittar på..

Sitter och tittar på  alltså det är nog den konstigaste filmen jag sett i mitt liv. Var får dom allt ifrån. Denna filmen är tydligen baserad på en bok. Killen som skrev denna bok har nog den livligaste fantasin jag stött på. Alltså Harry Potter och sagan om ringen må va påhittade, men denna författaren har tagit det snäppet längre. Jaja vad jag vill ha sagt med detta här är att jag älskar fantasy, men den här filmen är inte bra!

Jaja idag så har jag inte gjort mycket, Mike sätter upp spegel och hyllor i gäst rummet. Vi snacka om att åka till ikea idag och köpa lite grejor men vet inte om det blir av, kanske tar det i morgon. Sen ska vi ju ta ner julen också, ja herregud man ska hinna med mycket på två dagar.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen.
Ha en fortsatt trevlig helg!

Adjöö!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pappis

Kan inte vara konstigare en Låt den rätte komma in som Sanna tvungit skall se.

Postat av: Sofie

Hahaha, den har jag aldrig hört talas om ens. Men är dock övertygad om att filmen jag såg är konstigare :) Googla den, jättemärklig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback