Amen va fan!

Allså jag tror jag får frispel. Det har snöat hela jävla natten så nu har vi typ en meter snö, kul!!
På lördag ska jag och Mike till Hoboken till Helena och Anthony. Helena och jag ska till frissan och sen ska vi ut och äta på kvällen, ska bli skit kul. Det är bara det att dom säger att det ska komma en snöstorm till och den ska komma på lördag. Alltså jag blir skit lack om vi inte kan sticka till Hoboken, jag har sett fram i mot att gå till frissan nu skit länge, gaaah om jag inte kan gå. Jaja vi får hoppas på det bästa.
Annars sitter jag som alltid annars här hemma och glor. Mike är hemma idag för hans kontor är stängt pga all snö som kommit. Försöker ju va nyttig genom dagarna så till frukost idag åt jag lowfat yogurt, granola och blåbär. Brevid mig sitter min otroligt stöttande man och trycker i sig chips och salsa, kul när man känner den salta lukten från chipsen och man vill bara kassta sig över honom och ta chipsen.
Men är det något jag har lärt mig dom senaste veckorna så är det att Im on my own när det kommer till att äta bättre. Mike har alla dessa ursäkter att min hjärna håller på att explodera.
Nä nu ska jag gå och borsta tänderna.

Adjöö!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback