Shallla alala laaa.

Shallla alala laaa, eller något!
Har fortfarande inte hört något om jobbet, men det va ju i förrgår jag va där så man kan ju hoppas att dom fortfarande tänker, haha!

Vädret har varit skit konstigt här, det har typ regnat is. Idag är hela vår tåg linje in till Manhattan inställd för att där är is runt ledningarna, så Mike fick ta tåget till Hoboken för det tåget går tydligen på disel. Helt sjukt hur mycket is där är ute. Det ser typ ut som alla träd och buskar är gjorda av glas och jag kunde glida ner till bilen, skit ball, livsfarligt dock, hehe :)

Har inte varit på gymmet denna veckan än pga vädret så om det inte är stängt ikväll så måste jag dit, kan inte sitta här hemma och bli fet. Blek är man oxå, fy sjutton! Vill ju absolut inte sola solarium med tanke på att om man solar typ en gång i veckan alltid, villket inte är mycket om man vill hålla en jämn färg, så ökar man risken för hudcancer med 50% Thats alot!! Nä så det blir till att stå ut, den 5 juni åker vi ju på kryssning en vecka, får sola satan då.

Haha tittar på ett nytt program här som heter Seriously funny kids med Heidi Klum, så roliga ungar kan va. Inga hämningar what so ever, gött :)

Nä nu ska jag ta en kopp kaffe till och äta lite challah.

See you later alligator, in a while crocodile..

Crazy ice, halt som fan :)





Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pappis

Fina bilder, du kanske skall satsa på att bli fotograf. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback