Nanny

Har i kväll varit på min andra intervju för ett nanny jobb. Den första intervjun gick ju inte så bra. Eller intervjun va där väl inget fel på men dom hitta någon annan. I kväll va jag o intervjua för en familj som har en son på 9 månader, dom va trevliga. Det enda som känns lite så där är att dom vill att man jobbar mellan 7.30- 19.00 det är 11,5 timmar om dagen, alltså jävligt länge. Men vi får se, dom skulle höra av sig i veckan o till rätt pris ska jag väl kunna överväga det. Har en intervju för en familj på söndag, med en son på 3,5 o så väntar hon barn i April. Så vi får se helt enkelt. Well Well, Va i Hoboken i helgen o slinga håret.





För er som inte vet så såg jag ut så här innan

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma Hansson

synd du inte bor här! då hade du kunnat va nanny åt theo ^^ kram

Postat av: Sofie

Hihi, ja det hade jag juu.

Men om du o Peter någonsin flyttar hit så har ni childcare :)

Kram

Postat av: Mamma

Det ser ju blondt och långt ut!:)

Fint men fattar inte varför det har kostat en hel förmögenhet, ser inte ut som du klippt det jättemycket. Men ,men....smakar det så kostar det:)

Postat av: Mamma

Det ser ju blondt och långt ut!:)

Fint men fattar inte varför det har kostat en hel förmögenhet, ser inte ut som du klippt det jättemycket. Men ,men....smakar det så kostar det:)

Postat av: Sofie

Jag har klippt minst en decimeter.

Jag men det kosta 1800 o sen 300 i dricks. Det är detta jävla landet o deras förbannade dricks!

Postat av: mamma

Huvudsaken du är nöjd! Och det ser ju fint ut!:)

Puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback