Jaha då va man på det igen..

Jaha då va man på det igen, fick ett härligt litet brev av immigrationsverket idag.
Interview schedule for March 16th, suck!! Då är det bara att samla på sig alla dessa förbannade papper för typ 25 gången, och knalla dit. Denna gången måste Mike oxå följa med, detta är lixom intervjuernas intervju. Detta är intervjun man ser på tv när dom frågar dom om ens partners tandborstfärg och sånt skit.
Jaja det ska nog gå bra, det ända jag känner är att man fick en liten checklist och man ska typ ha med sig allt som man någonsin samlat på sig under denna jävla prosessen och jag vet inte om vi sparat allt det. Vill bara ha det överstökat, denna prosessen har varat i snart ett och ett halvt år och jag är jävligt trött på det nu. Hur många gånger kan man vissa att man är tillsammans på riktigt lixom. Jaja som sagt vill bara ha det överstökat så jag kan få mitt förbannade green card.

Adjöö

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: cilla

Ett stort lycka till när det är dags!! Det fixar ni! Kram Cilla

Postat av: cilla

Ett stort lycka till när det är dags!! Det fixar ni! Kram Cilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback