Saaaaa trakigt!

Im bored out of my fucking mind!!!!
Sitter har hemma nu o glor, jag trodde aldrig jag skulle va sahar uttrakad efter att varit utan arbete i bara tre veckor, men shit jag haller pa att smalla av!
Visst jag hade val kunnat soka jobb nu o fatt nat, men va fan jag vill flytta in i var lgh forst, jag vill flytta in o fixa innan jag maste jobba. Vad hander om jag skaffar ett jobb o sa kan jag inte va ledig nar vi maste flytta. Det ar darfor jag vill vanta med att borja jobba, men jag trodde ju inte att jag skulle bli sahar uttrakad, det ar otroligt. Sitter har o glor pa Mel B its a scary world o hackar. Igar va jag inne i stan med Helena o det va kul, akte till Macys o sen gick vi till the diamond district for att kolla ring till Helena, efter det gick vi till time square o at pa fridays. Sen gick vi bort till Mikes byggnad o motte upp med honom sen akte vi hem, sa igar hade jag sysselsattning. Jag skulle haft det idag med, jag skulle ha akt med Helena till Hoboken for att vanta med henne pa att dom skulle leverera deras mobler, men dom som levererar ringde o sa att Helena skulle bli deras forsta leverans villket innebar allt mellan 6.30 - 9.30 sa Helena o Anthony va tvugna att sova i lgh o jag va inte behovd. Sa i stallet sov jag alldeles forlange, at frukost, stadade lite i koket, prata fem minuter med mamma o sen fanns dar inget att gora. Okej blev ett litet avbrott har nu, snacka med Helena en timme for att fordriva tiden. Mitt i vart samtal ringde dom fran the mayors office o sa att Mikes check hade bounce back, sa imorgon maste jag in dit igen o ge dom en ny check :/
Prata aven med Mike precis o han sa att till 90% kan vi close imorgon, sa vi haller alla tummarna o hoppas pa att det blir av, sa vi kan borja stada o mala var lgh. Javla trott pa att bo hos hans foraldrar, det ar snallt att dom later oss men samtidigt sa kanner man att det tar pa en. Man bara gar har o drar o vet inte vad man ska gora. Visst att jag kan stada lite i koket o duka till middagen men thats about it. Hemma kan man alltid gora nat, man vet var allt finns o man vet hur ens egna foraldrar vill ha det. Har vet man ju inget, jag vet inte ens vart hon har damsugaren o annu mindre hur skiten fungerar. Hemma kan kan man alltid plocka for man vet vart sakerna finns o vad man anvander dom till. Som en dum sak som att skura dasset, jag vet var ajaxen finns o vart trasorna ligger. Har vet jag inte ens vad dom tvattar skithuset med o annu mindre vart det ar. Sa man kanner sig som en freeloader som inte gor ett smack. Men som sagt forhoppningsvis kan vi close imorgon o da kan jag kora till var lgh om dagarna o stada o gora saker medans Mike ar pa jobbet. Lar val inte flytta in dom kommande tva veckorna anda eftersom det ar riktigt smutsig dar o vi vill mala om. Men sa lange vi har lgh sa ar vi iallafall pavag nagonstans. O vi har ju redan kopt dom flesta moblerna el ja vi har kopt soffa, matbord o madrass sen ska Mikes foraldrar kopa varat bedroomset. Sa vi har det mesta nar det kommer i mobel vag. Vi maste ju dock kopa vardagsrums bord o nat att satta tvn pa, men det loser sig. Moblerna till mamma o pappas rum :P far vanta, det ar vi inte pengar till just nu, men jag tror inte vi far nagra gaster som sover over den kommande tiden anda, sa det ar lungt. Annars behover vi typ allt, vi har lite som jag haft med mig eller som Mike tog med sig tillbaka nar han va o halsa pa, men det ar inget vi kommer langt pa. Sa nar vi val har kommit overens om vilka farger vi vill ha pa vaggarna sa blir det till att aka till IKEA o storhandla. Ska bli kul! Sen har vi ju var forlovningsfest pa lordag o da far vi forhoppningsvis lite saker med. Mike mamma va precis har uppe o fragade vad jag ville ha for tarta pa festen, jag bara ehhhh tarta, ja jag vet inte jag ater typ aldrig tarta. Plus att tartan i detta landet ar mindre god for det ar bara en massa frosting pa, men jag sa till henne sa lange dar inte ar nagra notter sa bryr jag mig inte om vad det blir for tarta for jag lar inte ata nagra mangder anda. Sen hade hon kopt nagra ljus har haromdagen oxa som hon ska ge till alla som kommer, dom va fina men jag menar herregud vad ar detta! Forst visste jag inte ens att vi skulle ha nagon fest, sen helt plotsligt skulle vi ha en fest, sen fick jag reda pa att den skulle va den 18/9 o sen skulle man registrera sig villket jag aldrig hort talas om, o nu ska vi ha tarta o ge bort ljus. Hon har verkligen gjort allt. Om ni fragar mig sa vill jag inte ens ha nagon forlovningsfest for det ar inget som jag ar van vid, men men om hon vill ha en fest for att Mike o jag har forlovat oss sa be my guest, sa lange hon inte forvantar sig att jag sa gora en massa, jag menar visst att jag kommer hjalpa till pa lordag o fixa men det ar det andra. Dom har t o m hyrt ett talt o stolar, jisses! Vi far hoppas det bli fint vader annars kommer jag fa frispel, sitta ute nar det ar kass vader ar jag inte sa pigg pa, men det blir nog bra. Det tradiga ar ju med att jag kommer typ representera mig sjalv, dom anda som kommer som jag "kanner" ar Paul o Angelica, o sen Helena, alla andra ar fran hans familj. Lite trakigt men men thats life. Na nu blev detta inlagget jatteangt o pappa kommer kalla det roman :)
men vi hors en annan dag, ska forsoka hitta min adaptor sa jag kan laga upp lite bilder :)

puss o kram till er alla <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: cilla

oj oj förlovningsfest, jag kan se dina miner inför ljus och tårta och allt annat......jag skrattade gott när jag läste det! hoppas vädret blir okay so you don't freeze your ass of!! kram och til lykke på lördag!

Postat av: Sofie

Jo visst ett riktigt kalas :/

Haha tack sa mycket du det lar behovas :)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback