Ordinary Day.

Hej Hej,
Nu sitter jag har igen, vet igentligen inte varfor for det har inte hant ett smack sen jag skrev forra gangen.
Eller nu ljuger jag, for att igar ringde Mike o beratta allt saljaren till lgh har nu fatt tummarna ur arslet o vi har fatt tid pa tisdag kl 3 for att close. Sa det betyder da att kl 3 pa tisdag har vi nycklarna till lgh, woohoo!
Antligen, det kanns som vi vantat i flera ar. Det ska bli sa skont att antligen ha sitt eget o inte behova kanna att man ar i vagen hela tiden. Annars har det inte hant for mycket, hangde lite med Helena igar, korde till Target o sen till Home Goods o sen tog vi en svang till Starbucks for en strawberry frappuccino, mums! Sen korde vi till parken o satt o snacka en massa skit, det vi gor bast med andra ord. Idag har jag typ inte gjort nagot, hangde bara har hemma, tvattade mina klader, forsokte lugna hunden nar det aska som fan, jag ar radd for aska o da menar jag radd, men denna hund ar livradd, hon lag pa Mikes foraldrars rum o skakade som ett asplov. Sa jag satt hos henne en stund tills det varsta va over. Sen va jag tvungen att kora o hamta Mikes syster vid taget, han inte mer an komma hem sen va jag tvungen att vanda igen o kora o hamta Mike vid taget, att dom inte hade kunnat ta samma tag kan man ju tycka. Sen korde vi till CVS o kopte ett kort till hans pappa som fyller ar idag, fraga Mike precis hur gammal han blir, han hade inte en aning, da fragar jag men nar ar han fodd, jag far svaret are you kidding, I dont know. Okey du vet inte nar din egen pappa ar fodd. Jaja, sa nu sitter vi o tittar pa tv, mycket exalterand! Men Men sa sahar har min dag satt ut, formodligen inte roligare an er dar hemma. Men nu far jag val engagera mig i min man, kul :P

Hoppas allt ar bra dar hemma!
Puss O Kram <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pappa

Hälsa Mike´s pappa och gratulera från Sverige.

Puss

Postat av: Pappis

Ha nu en JÄTTE trevlig fest ikväll och hälsa alla.

Puss Puus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback