Chock!

Okey, så idag har varit en allmänt pissig dag!
Kunde inte somna igår pga att jag mådde jätteilla efter att ha ätit alldeles för mycket tårta.
Lyckades somna vid halv två, vaknade sen vid fyra och kunde inte somna om. Sen kvart över sju va det dax att köra Mike till tåget. Gick och la mig när jag kom hem igen och vaknade inte förrän kl 12. Har skit ont o skuldrorna och i svanken, känner mig febrig fast ingen temp. Idag blev vårt soffbord och vårt "skåp" som vi ska ha bakom soffan levererat. Tre mega paket dumpade ups på vår veranda. Skit lätt för mig att bära in, jag vet att det inte ingår i ups arbetsuppgifter att hjälpa människor att bära in det dom levererar men va fan, han såg ju lätt på mig att jag skulle ha serious problems att bära in skiten, erbjuder han sig att hjälpa, icke utan han knallar vidare med sina paket. Så där stod jag, men tre paket som var säkert 2m långa o vägde säkert 15kg styck. Och dessutom mådde jag skit. Först tänkte jag lämna skiten ute men det har regnat hela natten och jag våga inte riskera att det skulle bli bött. Visst solen sken men man vet aldrig, hade ju varit snyggt om man lämnat det ute och möblerna blev förstörda. Jaja efter många svordommar och ett nervsammanbrott fick jag in det :)

Annars har jag inte gjort ett smack idag, snacka lite skit med Helena en timme, but thats it!

Igår va Mikes mamma och ena syster här och fikade. Asså ursäkta men hans syster är ta mig fan iq-befriad.
Under en månads tid har jag letat som en idiot efter mitt hårspray och hår mousse. Och jag har tänkt och undrat hur man kan göra av med två stora flaskor, men kom fram till att det är väl sånt som händer när man flyttar. Man blir av med saker. MEN då fick jag reda på igår vart dom tagit vägen! Mike fråga sin mamma igår om hon visste vart hans dvdväska tagit vägen, och då säger jag lite klämigt att väskan och min mousse och hårspray har nog rymt tillsammans. DÅ säger hans syster, eh jag har din mousse och hårspray. Jag vänder mig om och tittar på henne och säger WHAT?! Eh ja jag har den. Och jag bara asså vet du hur länge jag letat efter det och så har DU det!!!! Då visar det sig att när vi flytta lämna jag ett par saker kvar tex hårspray och mousse som jag skulle ta med till lgh nästa gång vi åkte och hämta saker. Då har alltså hon gått in på Mikes rum och tagit det. Då säger hon, ja jag hade inte tid att föna håret när jag skulle till jobb och jag behövde lite mousse så jag gick in och tog det, asså du kan få tillbaka det. EH JAAAA, jag ska ha tillbaka det, det är ju för fan mitt. Asså hur kan man bara gå in och ta något utan att fråga. Jag menar om hon bara gått in på Mikes rum och lånat lite är väl inget, men att gå in på hans rum och ta det och sen inte lämna tillbaka det. Och man kan ju undra om jag inte sagt något igår hade hon någonsin sagt något?! Och sen att sitta och säga ja jag använder inte det du kan få tillbaka det, amen ursäkta vadå jag använder inte det, det är ju mitt. Du ska för fan inte ha det överhuvudtaget!!! Sen när dom gått så säger jag till Mike, asså vad är det för fel på din syster, och så han då ah vadå hon lånade ju det bara, LÅNADE BARA hon lånade inte det bara det, för hade jag aldrig påpekat det hade jag aldrig fått tillbaka det. Är det konstigt att man tycker att hon är dum i huvudet, NEJ!!! Ja herregud!!

Måste bara vissa en bild på idag när jag skulle äta yogurt.
Asså ni kan ju föreställa er chocken jag fick när jag öppnar yohurten och ser det här!



Det ser ju för fan ut som play dough, och det smakade bara kemikalier. Detta serverar dom sina barn, jag hade aldrig gätt detta till mitt barn det vill jag lova.

Jaja nu ska jag köra o hämta Mike, suck*orkar inte*

Puss o kram <3

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Ooooooj!! Vilken yoggi!! Den ser ju direkt livsfarlig ut!!

Hoppas du mår bättre, ät inte så mycket tårta, det är ju varken gott eller nyttigt:)

puss o kram

Postat av: Pappis

hahaha det var ju en färgrik yoggi, men skyll inte på amerikanerna för den är väl fransk. Hoppas du mår bättre nu, och lägg ingen energi på systern det är inte lönt för hon förstår nog inte vad hon gjort för fel.Många kramar och pussar från din pappis.

Postat av: Emma

JO för bövelen MYCKE tårta ska man äta hahaha =) lite illamående är de värt ;)

Postat av: Sofie

Mamma- Den ser verkligen giftig ut, jag sa till Mike att han kan äta den för jag tänker inte göra det:)Puss o Kram

Pappa-Inte en aning, men amerikanarna har kemikalier i allt o färgämne till tusen. Ja jag försöker att inte lägga för mycket energi på henne, men det är svårt :) Puss o Kram

Emma-Hahaha ja tårta är gott, men amerikansk tårta har så mycket glasyr att man blir spy färdig, ingen grädde lixom, bara "sockerkaka" o glasyr. :)

Postat av: Mamma

Postat av: Sofie

Mamma?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback