9, Min tro.




Vill väl inte påstå att jag precis har någon tro.
Jag tror definitivt inte på ordet Gud! Jag menar vad är gud, vem kan säga helt säkert att detta här fenomenet som kallas gud faktiskt finns.

Jag tror nog på något men jag vet inte vad. Jag tror på änglar och spöken. Men jag vill väl inte påstå att dom klassas som en tro på högre makter. Jag tror på ödet, och någon måste ju ta hand om ödet. Men vem, ja det lär vi nog aldrig få reda på, så jag väljer att tro att det är en vacker ängel som sitter på ett moln och tittar ner på mig och bestämmer mitt öde.

Ja, as far as min tro går lär jag inte komma längre än så. Plus att jag tycker inte om att prata om det, vi alla har olika åsikter om tro och högre makter. Inget är fel, inget är rätt! Vi väljer vad vi vill tro på och villken tro som gör oss lyckliga. Det är det som är det viktigaste!

Natti <3
 
The most beautiful place in NY!!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

ohh så vackert. jag har så svårt för "änglatrumpeter" av anledningar av mitt förflutna, får rysningar i kroppen av de ^^ men du, fasen så snygg er julgran blev! den har ni lyckats med!! kram å god jul på dej Sofie =)

Postat av: Anonym

Tack så mycket! =)

Postat av: Sofie

Emma- Jassa, jag alskar dom! Jag alskar anglar overhuvudtaget. Du ska se var lgh, massa anglar overallt :)

Hahaha tack sa mycket Emma :) God jul pa dig med, massor av kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback