Söndag förmiddag!

Jaha då sitter man här, det är söndag och om mindre än en vecka åker jag.
I mellanåt känns det bra och sen två sec senare håller jag på att dö i en ångest attack!
Igår va vi på födelsedagsmiddag hos K och G eftersom att kusinerna fyllt år, vi åt potatisgratäng o fläskfile, namnam! Drack aningen för mycket rose vin, men det är ju så gott :) Det va en trevlig kväll och vi hade tur med vädret. Idag ska jag och mamma och pappa till la roche i malmö och äta tapas, det va jag som fick välja och med tanke på att dom har världens godaste pilpil räkor så va det inget snack om saken :) Sen måste jag en sväng inom malmöfestivalen och köpa lakrits till Mike. Sen måste jag börja packa, örk så tråkig, jag är inget fan av att packa saker, måste slänga massor av kläder och saker som jag inte kan ta med mig över, och det kommer bli svårt för jag vill gärna ta med hela mitt hus, med mamma och pappa i det :)
Nä nu måste jag ta tag i mitt liv!

ttyl <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Dax att rycka upp oss! Vi kan ju börja med att klä på oss!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback