Piss värdelöst!

Nu är jag sur, jag o min kille har ju nu under en längre tid letat lägenhet el min kille har letat lägenhet med tanke på att jag sitter här i Sverige. För ett par veckor sen hitta vi äntligen en lägenhet vi tyckte om, allt såg ljust ut enda tills bank of america börja klydda så vi bytte bank. Nu har vi även fått veta från den nya banken att vi inte kommer få vårt lån p g a att lägenheten är inte värd så mycket som säljaren vill ha för den o därför få vi inget lån heller. Jag blir så jävla lack, för det första, varför i helvete kollar dom inte vad lägenheten är värd innan dom lägger ett pris på den o för det andra varför kommer dom med det nu?! Vi skulle haft lägenheten idag!
Så istället måste vi nu få säljaren att gå ner i pris för att vi ska kunna få lånet o gör han inte det kan vi inte köpa lägenheten el vi kan men vi kommer förlora pengar på det o med tanke på att ingen av oss skiter pengar är vi inte jätte intresserade av det. Just nu känner jag mig otroligt besviken, jag hade verkligen sett fram i mot att bo i den här lägenheten. Och är oxå fruktansvärt förbannad på hur dom sköter detta i usa, men det värsta av allt är att vi kommer behöva bo hos Mikes föräldrar under en längre tid om vi inte får lägenheten och det är något jag inte är ett DUGG intresserad av!
Det är inte det att jag inte tycker om mina blivande svärföräldrar, men Mikes mamma är mycket speciell. Tänk er dom här typiska amerikanska hemmafruarna, så är hon. Jag vet att hon hade önskat att Mike gifte sig med en amerikan som älskade att stå i köket och levde för sin man o sina barn, men jag är ledsen thats not the deal! Dessutom är hon väldigt konservativ och under tiden jag va au pair o bodde hos dom på helgen fick Mike o jag inte sova tillsammans. Så hur ska det bli om vi bor där nu, ja menar vi är förlovade o kommer gifta oss inom en kort tid, ska vi då inte kunna va tillsammans bara för att vi bor under hennes tak?! Hon förväntar sig att alla ska va som henne och jag är ledsen men det fungerar inte så, hon vill att man ska hjälp henne där hemma, men hur fan ska man kunna veta det om hon inte säger till..
Usch detta kommer bli en tung tid o det kommer pröva vårt förhållande, men vi får hoppas på det bästa.

ttyl <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback