Ny på detta här :)

Okey, Jag är ny på detta här med bloggar o hitte på.
Många av mina vänner o även min kära syster har blogg, men det har aldrig lockat mig.

Men nu är det så här för alla er som inte vet, lördagen den 28 august alltså nästa lördag flyttar jag till usa. Det börja med att vintern 07 åkte jag till usa som au pair och lyckades hitta kärleken, jag stanna som au pair i två o i januari 10 var jag tvungen att åka hem p g a ett visum som gick ut. Under tiden jag varit hemma vilket är i drygt åtta månader har jag ansökt om ett så kallat fiancée visum, vilket innebär att jag har ansökt om att få lov att gifta mig med en amerikan. Nu har det blivit beviljat o jag lämnar mitt älskade Sverige för att börja ett nytt kapitel i mitt liv.

Okey, så anledningen till att jag startar denna bloggen är för att min älskade familj och mina underbara vänner ska kunna följa mig här, när det inte alltid är så lätt att bara ringa hem.


ttyl <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback