Katastrof!

I går va Jag, mamma o pappa ute o åt på la roche i malmö. Tanken va att vi skulle ha en trevlig kväll, men vad händer när vi sitter o väntar på maten, jo jag börjar känna mig konstig o yr, det sluta med att mamma fick följa med mig in på toan där jag fick sätta mig på golvet med huvudet mellan benen. Helt plötsligt halvskriker jag på mamma flytta dig från toan, jag kastar mig fram för jag tror jag ska kräka men det kom inget. Efter typ en halvtimme känner jag mig lite bättre, så jag lyckas ta mig ut där min mat redan står o har blivit kall :(  Vet inte vad det va med mig, men jag tror det va att jag ätit dåligt under dagen för jag har varit väldigt nervös. Plus att jag tror att när jag blir nervös så börjar mitt hjärta slå väldigt fort o då får jag inte tillräckligt med syre till hjärnan o jag blir jätteyr, men jag vet inte jag är ingen doktor. Det va tråkigt att det blev så iallafall när detta skulle bli vår sista middag ute tillsammans, men vi får pröva på nytt när jag kommer hem o hälsar på.

Idag har jag o Helena varit o sagt hejdå till ett par av våra arbetskamrater som varit på semester när vi sluta förra veckan. Kändes lite konstigt att komma upp på avdelningen när man vet att man aldrig kommer jobba där mer, men det känns skönt ändå! Tanken va oxå att jag skulle packa idag o det gick väl sådär, haha. Först förberede jag mig mentalt i ca 3 timmar, sen gick jag upp o hämtade alla mina kläder som jag sen la i soffan o sorterade, my god vad mycket kläder jag hade som jag inte visste om, o jag fick kasta MASSOR som ja sen ska skänka bort, lite jobbigt att välja bort så mycket kläder. Sen när jag gjort det tog jag en paus, sen gick jag upp o pimpa en av mina väskor så det ska vara lättare att hitta den på flygplatsen sen, efter det tog jag en paus, sen gick jag upp o packa en resväska o nu sitter jag här o tar paus igen, haha jag känner mig mycket effektiv :)

Har börjat bli väldigt nervös nu, känns som jag ska spy hela tiden typ o jag kan knappt äta något. Jag saknar Mike jättemycket o jag ser vekligen fram i mot detta, kan knappt fatta att jag kommer träffa han på lördag, känns helt absurt. Men sen samtidigt så känns det piss värdelöst att behöva lämna detta, lämna dom man älskar o trivs med mest.

Nä nu får jag ta tag i mitt liv o plocka lite till*slutar väl med att jag sitter kvar framför tvn*

ttyl <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback