Rabatt

Sorry for sjukt dalig uppdatering men jag har tappat motivationen att blogga.
Plus att det finns typ inget att blogga om, hander inte ett skit nu for tiden.

I helgen har vi inte precis gjort nagot.
I lordags va vi pa en birthday middag, o sen i sondags va jag sa bakis sa jag todde jag skulle avlida.
Dock hade vi bestamt att vi skulle fixa var lille rabatt sa det va bara att hoppa in i bilen o se glad ut.
Iallafall vi kopte lite blommor o jord o akte hem for att plantera. Det va fan ta mig svarare an jag trodde. Jag har aldrig planterat for sa det va ju bara o tippa pa hur man skulle gora. Men men, det blev ganska bra. Denna rabatten fick bli var ovningsrabatt o sen nasta sa vet vi hur man gor :)

Har fatt ett temporart jobb oxa, i tva manader.
Ska hjalpa en mamma med hennes ny fodde och tva aring. Sa det ska bli kul. Tycker ju om bebisar :)

Na nu maste jag ta tvatten.


Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

vi saknar dej tjejen ju =) hihi, kolla ja fick en lite arg kommentar på mitt genus inlägg. Jag var inne och kollade Lady dhamer eller vad hon heter, helt sinnesjukt visst är de :S massa kramar tillbaka fr mej å theo ;)

Postat av: Sofie

Hon är ju rent krack i huvudet!

Visst vi får alla tycka vad vi vill, o jag tycker det är sjukt att klä sin son iklänning bara för att man inte vill klä sitt barn i köns bestämda kläder. Sjukt!! Ska försöka blogga mer, det är den här jäkla iphonen som gör att jag aldrig använder min dator o pallar inte blogga från telefonen. Kramisar

Postat av: Sofie

Hon är ju rent krack i huvudet!

Visst vi får alla tycka vad vi vill, o jag tycker det är sjukt att klä sin son iklänning bara för att man inte vill klä sitt barn i köns bestämda kläder. Sjukt!! Ska försöka blogga mer, det är den här jäkla iphonen som gör att jag aldrig använder min dator o pallar inte blogga från telefonen. Kramisar

Postat av: Emma

hahaha BRA svar ^^ lugnt bara vi hör av dej lite då och då så vi vet du lever ;)) kramar

Postat av: Helena

Va du bakis i söndags?!

Postat av: Sofie

Som fan, vilket ärjäkligt mysko eftersom jag inte va full. Men jag va på dass typ tre gånger på morgonen o sen när vi åkte o köpte blommor mådde jag skit illa. Jag sa t o m till Mike att jag va tvungen att kräkas, men det gick över igen, hahah!

Man börjar bli gammal!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback