Jävla skit..

Jävla skit nu snöar det igen. Snön från snöstormen för två veckor sen hade precis börjat försvinna o vad händer då, JO det börjar ta mig fan snöa igen. Jag hatar snö, med passion!!
Oh jag hatar det ännu mer nu när Mike inte är hemma o kan skotta ut bilen!
Nä detta är bullshit. Man skulle flyttat till Afrika, där har dom då ingen snö. Låter perfekt.

Denna helgen ska vi nog ta ner granen, men adventsljustakarna får stå en vecka till. Kommer bli så tomt, vi dekorera ju med julsakerna, så när dom åker kommer det liksom inte finnas något att sätta där, hahaha. Som tur är har vi lite presentkort som vi fick över julen, så det blir till att åka o köpa lite saker.
Nä nu orkar jag inte skriva mer, jag måste äta. Im starving!

Adjöö!

Afrika, dit ska jag flytta!


Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Helena

Noooooo! Du kan ju inte flytta till Afrika och lämna mig här!! Det går inte alls för sig! Hahaha

Postat av: Sofie

Hahahaha :) Detta vädret suger. Va precis ute o borsta av bilen ifall det blir kallt ikväll. Skit slushy är det, lönt att det snöar om det smällter direkt!

Postat av: Helena

Ja jag vet. Det är samma här. Det är bara sörja på vägarna och trottoarerna. Gick till CVS innan och när jag kom hem va mina jeans våta upp till knäna. Suger som fan. Men håll ut! Vintern varar inte lika länge här som den gör hemma. Det är ju alltid något... Hahaha Innan du vet ordet av ligger du vid poolen och chillar! :)

Postat av: Anonym

HAR NI SETTden sexuella RITUALLEN, där mannen visaar sin penis för att vara den sora mannen i bynn, jag har någostans på nätet sett detta, kram anitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback