Vår..

Vågar man säga att våren är snart här?!
Igår var det 10 grader och sol, underbart! Idag är det dock lite kyligare, men resten av veckan ska tydligen bjuda på 10 gradigt väder och strålande sol. Är det förtidigt att hoppas, men det är ju så svår att motstå denna längtan efter varmt väder. Man vill nästan bege sig ut och slita av sig klädera.

My lunch, hahaha :)



Här går det undan, dom rosa rosorna explodera :)



Fina kort :)



Chocklakartong till Mike, som spelar låten baby, I need your lovin :)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Vad härligt!! Idag har det varit KALLT!!!

Fina bilder, här blev det inga blommor. Sniff,sniff.

Puss och kram

Postat av: cilla

ja se amerikanarna!! det är bara de som kan hitta på chokladkartonger som spelar!! va f-n jag bryr mig inte om det bara chokladen är god! ;). ag fick ett par öronhängen, tappade det ena när vi badade i fredags. (ägde bara det paret, pga inbrottet för snart tre år sedan) Ha det gott och hoppas du har rätt om att våren är på väg! Cilla

Postat av: Emma

Jag vill med ha vår jag vill inte gå ut innan våren är här... förfärligt kallt, olagligt kallt!!!! *vårkramar ;)*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback