Tonight´s gonna be a good night..

Jaha då ringde mannen för att säga att han blir sen och att han inte ska till gymmet, då blir det till att gå dit själv igen då. Jävla latmask, och så säger han att han inte tycker jag ska gå heller. My ass, I join the gym for a reason!
Jag tänker inte se ut som en strandad val på kryssningen i sommar! Känd och smal är vad som gäller :)
Men så är det ju Jersey Shore ikväll och det måste man ju bara se, så att man mår ännu sämre för att man bor här, hahaha! Sjukt korkade är dom allihopa! Still love it though! Så det blir snabb middag, kasta sig till gymmet och sen bränna hem för att bänka sig framför tvn. Usch nä nu är jag hungrig, får väl ta mig en riskaka eller något, jävla kalorier springer iväg så himla fort. Räcker att man tittar i kylen så går man upp 10 kg, hahaha. Nä riktigt så illa är det kanske inte men det är svårt att inte äta när man går här hemma och dräller. Tur man börjar jobba snart :) Oh nu kom jag på att jag har ju grapefrukt, mums. Jaja nu ska jag angripa min grape!

Adjöö

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

vet preeeecis vad du menar, så fort man går hemma ska man jämt gå å små äta. jäkla mög är de! Jag brukar dock försöka göra färdiga sallader i sånt i kylen så man kan äta nyttigheter om man ska hålla på sådär ^^ kram

Postat av: Sofie

Skit jobbigt.

Ja jag försöker köpa snack som inte har så mycket kalorier, typ riskakor och stringcheese. Men det är svårt, där är mycket som lockar i affären :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback