Jaha

Jaha, da sitter man pa jobb o undrar hur lang tid det ska ta innan man hittar ett nytt.
Alla som laste gardagens inlagg vet att jag maste sluta pga att mamman inte kan fa den mammaledigheten hon vill, sa hon har sagt upp sig. Skit kul, visst jag trivs inte sadar jattebra har, mamman o jaghar valdigt olika asiketer om vad som ar viktigt i barnuppfostran och det gor det valdigt svart att gora vad man ska. Sokte ett par jobb i helgen o ska soka mer ikvall, sa vi far se vad som hander.
Annars ar val allt bra, forkyld som fan men det ar ju ingen som dott av det an, sa det ska val inte jag heller gora.
Na nu kan jag inte komma pa vad jag ska skriva, far skriva mer sen.

Ha en fin mandag, om det overhuvudtaget ar mojligt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

wihoo tillbaka =) vi har saknat dig jag och Theo! fan vad trist med jobbet, men de ska nog ordna sig ska du se! Vi håller tummarna. gratta Mike ;) kramar

Postat av: Sofie

Tack min van :)

Ja jag har inte haft riktigt tid, har ju haft besok fran sverige :)

Ja det ska nog losa sig. Jag har ju inte trivts precis sa det va val en mening med det. Gar inte att jobba sa nara nagon som man inte kommer overens med, sa det hade nog inte fungerat i langden anda.

Det ska jag gora, han tackar garaterat tillbaka :)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback