Halloween

Kom just på att jag hade ju lovat lite bilder på ett hur här i närheten som tagit halloween till en helt annan nivå. Bilderna är inte jättebra men man kan ändå se va det är. Vill bara tilläga att på kvällen har dom rökmaskin på framsidan o sånna störiga blinkande ljus i fönstrena. Helt sjukt!!










As you can see these people are crazy!
Haha jag höll på att svimma första gången jag körde förbi, o sen när jag kom där på kvällen tänkte jag men herregud det brinner, men då va det bara deras rökmaskin, hahahaha!

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

En himla tur att inte jag bor mitt emot dom,jag som är så lättskrämd!!:)

Postat av: mamma

En himla tur att inte jag bor mitt emot dom,jag som är så lättskrämd!!:)

Postat av: Sofie

Hahahaha ja herreud!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback