Soffan har äntligen kommit!! *känsliga läsare varnas!*

Idag har äntligen vår efterlängtade soffa kommit o den såg ut som jag kom ihåg den haha, el jag hade ju aldrig sätt den i granit, färgen vi valde, men för övrigt såg den ut som jag kom ihåg. Idag har vi även varit på ikea o köpt bla en lampa, mycket nöjd.

Alla som känner mig vet att jag har stora problem med eksem o nu i veckan har det blivit ännu värre, jag har vägrat att gå till doktorn men i fredags stod jag inte ut, så jag sa till Mike att du får boka en tid till doktorn för jag klarar det inte mer. Det kliar som in i helvete rent ut sagt o jag vaknar om nätterna av att jag kliar till det blöder, sen börjar det vätska sig o skit. Så jag har ju då varit halvt handikappad den senaste veckan o har inte kunnat använda höger handen. Så på torsdag ska jag träffa en av NJs främsta dermatologer o se om han har något att erbjuda mig som jag inte redan prövat, man har ju testat en del krämer genom åren. Men men det är lördag kväll o jag orkar inte sitta här mer, nu ska jag umgås med mannen o njuta av sällskapet :)

Här kommer lite bilder på soffan o mitt äckliga eksem!(bilderna är ingenting jämfört med hur det ser ut på riktigt)










Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: cilla

snygg soffa, alltid skönt när man ser den att man mindes rätt!! man börjar undra hur det står till ibland............

det är verkligen tid att besöka doktorn, hoppas du får hjälp, det ser icke kul ut in stackare!!

Postat av: Pappa

Ser fram emot att få provsitta den:) Jättefin!

Du måste ta tag i ditt eksem nu,annars blir det bara värre. Var rädd om dig,puss.

Postat av: Mamma

Nu var ju förra posten skriven av mig,glömde kolla vems namn där stod:)

Postat av: Sofie

Hihi okey! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback