Tjockis!

Sitter här hemma o svullar som en annan tjockis.
Mike va tvungen att köra till home depot o köpa färg, o så skulle han köra inom Dunkin Donuts påväg hem o köpa en christmas in a cup(vanilla chai) till mig. NamNam! Helt beroende av dom, så mumsigt.

Här om dagen fick jag ju mitt paket av mamma, o eftersom Sanna åker hem snart har jag bestämt att hon inte får ta del av godiset, det är alltså bara mitt! Så jag äter och äter och äter, känner mig som en riktig tjuckis..
Jaja jag får väl ta en promenad i morgon eller något.

Ah nu anlände min vanilla chai, mums!




Ja då va det jul snart, känns konstigt.
Visst jag har ju inte firat jul med mamma o pappa dom senaste tre åren men i år är allt upp och ner.
Sanna kommer va här i usa hos mig, pappa i afghanistan och mamma hemma i Sverige. Detta är bullshit, jag sa till Mike här om dagen att detta är sista året jag inte firar jul med min familj, nu får det fan va! Nästa år åker jag hem, varse sig han följer med eller inte.

Nä nu ska jag fortsätta att njuta av min vanilla chai.

Godnatt macken ses i morn!



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Helena

Jag tycker verkligen att du ska åka hem och fira jul med din familj nästa år! Vi ska oxå hem nästa jul så vi kan ha sälle hem! Hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback