1, Presentera mig själv!

Eehm, Heter Sofie Cecilia Stefansdotter Dahlsson och är 24 år gammal.
Född i Malmö men bott i Veberöd större delen av mitt liv. Utbildad usk, jobbat inom äldreomsorgen i många år, jobba även på Lunds KK i ett år.
Som 21 åring bestämde jag mig för att åka till usa som au pair, hitta en familj i Boston, Massachusetts och den 10 dec 07 åkte jag.
På nyårsafton det året åkte jag ner till New Jersey för att festa med Helena(en kompis som oxå va au pair) o där träffade jag Mike. 
Året där på bestämde jag mig för att förlänga ett år till, men med en ny familj.
Hittade en familj i Montclair, New Jersey och flyttade dit den 11 nov 08.
Mitt andra år va över den 10 dec 09 o jag va tvungen att åka hem.
Mike o jag bestämde oss för att jag skulle ansöka om ett Fiancée visum, o när jag kom hem så började prosessen som skulle ta 6 månader. Den 28 augusti åkte jag tillbaka till New Jersey o Mike o jag gifte oss den 7 sep 10.
Efter det har vi flyttat in i vår lägenhet här i Springfield, vi har målat o hållt på. Tanken är även att jag ska skaffa mig ett jobb inom en snar framtid. För övrigt är jag väl rätt normal, är öppen, social o inte rädd för mycket. Tycker om att läsa bloggar o älskar att prata i telefon med Helena 4 timmar om dagen. Saknar min familj i Sverige o hoppas dom kommer o hälsar på snart.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen, måste sticka till affären en sväng.
Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback