Once again..

Hej o hopp! Första gången jag provat att blogga från iphonen så jag vet inte hur det kommer se ut när jag är klar, haha! Jaja, idag är det lördag o jag har inte gjort ett smack mer än städat, aldrig kul men är tyvärr ett måste. Ikväll blir det bara mys, dricka vin och svulla är vad jag är bäst på. Mike bantat ju dock så jag får va fet själv. Han har faktiskt varit jätteduktig dom senaste två veckorna och han har än så länge gått ner 3 kg. Så han är så duktig så :) Imorgon bär det av till ett outlets som ligger i södra Jersey, ska bli riktigt kul faktiskt. Ska shoppa en massor till kryssningen. Nä nu ska jag bädda ner mig o soffan, sjukt kallt i lgh villket är jävligt märkligt med tanke på att det är 25 grader ute, men men. Ha en fortsatt trevlig lördag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback