Toalett besök..

Alltså jag blir så jäkla trött. Mike o jag bor i en trea, med ett skithus!
Som normal människa kan jag tycka, att om man vet om att man bara har ett dass, kan man inte gå in och sätta sig där i mer än en timme. När Mike ockuperar toan sitter han där inne i ca en timme, villket jag inte tycker är normalt. Men visst, vill man ha hemorrhoider så för all del. Att han spenderar en halv dag på dass när jag inte behöver gå in bryr jag mig inte på och därför brukar jag kassta mig in på dass när han säger att han ska in där. Bara så jag kan kissa en gång innan det blir upptaget resten av kvällen(för er som känner mig vet ju hur jag är med att kunna kissa, haha) Men när han går in och sätter sig där i över en timme direkt efter vi har ätit en stor frukost inkl kaffe blir jag förbannad. Det är inte meningen att jag ska behöva överväga att knacka på hos grannen för att jag håller på att explodera. Oh så kommer han ut och säger, oh babe now Ive cleansed, so I think Im ready for a diet. Jag bara titta på han, du jag håller på att skita i byxorna, du kan för fan inte sitta på dass i 1,5 timme. Till svar får jag, ja men gå in där då. Oh dessutom va det inte 1,5 timme, jag kanske satt där i 1 timme o 10 minuter, amen big difference!!
Nä nu ska jag sluta plåga er med mitt bajs inlägg. Kan tänka mig att intresseklubben antecknar.
Idag ska vi avlägsna julen, thank god! Jaja men ha en fortsatt trevlig helg.

Adjöö

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback