Sticka..

Sorry för dålig uppdatering. Har inte varit motiverad att skriva något.
Idag va jag på AC. Moore, en arts and craft affär. Där köpte jag ett stickningsset, hade ju tänkt lära mig att sticka. Ska bli spännande. Har ju tänkt långe nu att jag ska lära mig, för jag tycker det är så fin med stickat. Men ja så jag ska då lära mig själv. Önska mig lycka till, o att jag inte får ett psykbryt o kör stickan i ögat eller något.
Nå nu ska jag ta en kopp tea. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Adjöö

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: S

Är du 100år?

Postat av: Sofie

Kommer du inte säga när jag blir lide grym o stickar skit snygga skarfs o halsdukar. Plus att det är jätteinne att sticka just nu :P

Postat av: cilla

handarbete överhuvudtaget är jättebra terapi när man vill rensa tankarna och bara vara! Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback