Blääääää......

Nej, se det snöar, nej, se det snöar
Det var väl roligt, hurra!
Nu blir det vinter, nu blir det vinter
Som vi har önskat, hurra!
Då tar vi kälkarna fram och vantarna på
Och sen vi åker i backen, hej, vad det ska gå!

Och fram med skidan, och fram med skidan
Och sen på backarna opp!
Vi står på näsan, vi står på näsan
Ibland när vi gör ett hopp
Men inte lipar vi, nej, det gör ingenting
Om man i drivan den mjuka ett tag rullar kring

Nej, se det snöar, nej, se det snöar
Det var väl roligt, hurra!
Nu blir det vinter, nu blir det vinter
Som vi har önskat, hurra!
Då tar vi kälkarna fram och vantarna på
Och sen vi åker i backen...











Usch vad jag inte vill ha mer snö nu, nu får det räcka!!
Men det tycker uppenbarligen inte molnen, för dom bara släpper ner mer och mer.
Jag vet att jag inte borde gnälla för vi har bara haft snö sen annandagen,
och det har inte varit speciellt kallt.
Men ändå, jag vill ha sommar och varmt!
Igår va jag o Mike på gymmet för första gången på mycket länge, gjorde en mjukstart.
Gick på bandet fort med hög encline,
trodde jag skulle spy efter en kvart. Ska dit idag igen, ska förmodligen lyfta lite då
och sen imorgon tänkte jag göra bort mig
fullkomligt och gå på zumba, har hört att det ska vara jättekul så vi får se.
Nä nu orkar jag inte skriva mer.
Adjöö



































Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback