Anorexia Nervosa.

Jag undrar om man någonsin kommer finnas svaret på varför vissa människor gör så här mot sina kroppar.
Om man någonsin kommer kunna sätta stopp för detta ideal. Jag tror inte det.
Varför tycker människor att detta är vacker. Jag tänker inte ljuga, jag kan tycka det är vackert med trådsmala modeller, men det betyder inte att jag tänker ha ihjäl mig själv. Jag kan tycka att detta är en vacker bild, o jag vet att det kanske inte är normalt men jag ser någon annat i bilden. Men varför tycker jag att det är vackert? Varför tycker jag inte som många andra att det är äckligt o motbjudande att se dessa bilderna. Nu menar jag inte att jag tycker vart ända anorexia bild är vacker, för många av dessa är direkt motbjudande. Men vissa bilder som tex denna tycker jag har något speciellt, dom är djupa dom har något ledsamt över dem, dom är vackra! 


Isabelle Caro 1982-2010


Mike fråga precis om det va jag på bilden :/

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback