Underbart.

Idag har det varit nästa 20 grader ute, underbart.
Jag vet att detta vädret inte kommer vara ända tills det är dax för vår på riktigt, men ändå. Jag har njutit en massa. Först åkte jag till Target, det va så underbart att bara slänga på solbrillorna o känna solen värma.
Sen åkte jag till lite andra affärer men hitta tyvärr inte vad jag letade efter, men men i detta vädret är det inte mycket som bother me! Nu sitter jag här o intar en öl, ska snart köra och hämta Mike och sen ska jag laga köttfärsås.

Liten bild på mig utanför dörren :) Blek som ett lakan, haha!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

Han är 15 år och jobbar som modell och är snart delaktiv i SVT1 nya super serie! Läs om hur jag går på modevisningar och events och kolla gärna in mina bilder! Bra uppdatering och hoppas du finner något intressant!



& Glöm inte bloglovin ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback