Monday

Var på intervju igår hos en mycket trevlig familj, dom skulle höra av sig inom en vecka så HOPPAS, HOPPAS!!
Köpte tre tavlor här om dagen och en lampa. Tavlorna är från Bed, Bath & Beyond och lampan är från vårt allas älskade ikea, haha :)
Var även hos Mikes föräldrar igår och åt bruna bönor och skinka, haha jag trodde inte jag tyckte om bruna böner men tydligen så har jag börjat gilla det nu med åldern, hahaha :)

Sen va det ju super bowl igår, men jag titta inte. Brydde mig inte om vem som vann med tanke på att mitt lag inte va med ändå. Så jag satt o snacka med Mikes morsa o han syrra hela kvällen. Trevligt, dock så på kvällen när dom sa att the green bay packers hade vunnit super bowl ringer Laura Mikes syster sin kompis och säger grattis för hennes morfar va tydligen ett packers fan och han dog i höstas och han begravdes i en packers jersey, så när hon ringde då börja kompisen hon snacka med böla och då börja Laura böla, o så blev jag helt tårögd o så börja deras morsa böla, vi alla satt där och snyfta o skratta samtidigt, helt sjukt!

Är otroligt nöjd med mina inköp :)





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback