Lördag

Japp då va det lördag igen, veckorna bara springer iväg.
Sitter med en kopp kaffe nu och tittar på när Mike målar. Funderar på att ta en sväng hem till Paul och Angelica för en kopp kaffe senare. Och självklart säga hej till barnen, har ju inte träffat som sen julafton och Paul han har tjatat och tjatat för att jag ska komma och hälsa på. Jag tycker det är kul att hälsa på, det är bara det att jag är lat, ingen ide att dölja det, jag är lat och jag orkar inte köra hem där, men idag ska jag :)
För övrigt är det som villken lördag som helst, ah det regnar så man kan ju hoppas att snön smälter, skit trött på detta skit väder, vill ha SOL!!

Jaja, jag får väl hoppa in i duschen eller något. Adjöö

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback