Good Morning..

Good Morning, eller ja klockan är 11.50 men ändå.
Vaknade för ca en timme sen, ska ta mig en kopp java nu så man vaknar till lite mer.
Idag skiner solen, thank you god! Är så jäkla trött på detta förbannade väder. Haft snö sen den 26 december, va är det lixom. Igår va det groundhog day o the grundhog sa att det ska bli vår om två veckor så vi får hoppas den har rätt. För er som inte vet vad groundhog day är, så är det dagen man låter en groundhog(skogsmurmeldjur) gå ur sitt bo och ser han sin egen skugga så ska det va sex mer veckor av vinter, om han inte ser sin skugga så kommer våren om två veckor. I går såg the groundhog inte sin skugga, så vår om två veckor, hoppas hoppas!

Det som är bäst med att bo här i New Jersey är att när vintern väl är över, och den varar ju igentligen bara mellan december och februari villket är mycket kortare än i Sverige, så är det typ varmt ända tills det är vinter igen. Villket är riktigt nice, dock blir det jävligt varmt här på sommaren och en luftfuktighet som heter duga, men hellre det än vinter.

Nä nu ska jag äta frulle.
See you later!

Gullig vaaa :)
Jag vet att Sanna, min syster kommer tycka den är adorable, hahaha :P

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

jag kan lova jag hade tagit mitt pick och pack med familj och flyttat dit om vi kunnat och om de vore så enkelt. gud så skönt, blir rent sjuk när du skriver om allt haha =) Förresten vet du va jersey shore är? programmet, spelas de in i new jersey kanske? Kram

Postat av: S

äckliga äckliga skadedjur..

Postat av: Sofie

Hahaha Sanna den är ju jättegullig :)



Ja Emma, Jersey Shore spelas in "down the shore" här i NJ, NJ har väldigt vackra stränder, och är känt för dom. Jag bor i norra NJ ca 40 min väst om Manhattan, Jersey shore spelas in i Seaside Heights som ligger ca 1,5 söder om var jag bor. Nu fick du en hel geografi lektion om New Jersey, hahaha :) Kram

Postat av: Anonym

Ska stå 1,5 timme söder om vart jag bor, men det fatt du nog :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback