Mrs Sofie Dahlsson

Jaha sa igar gifte vi oss, vi akte till Scotch Plains Township o sa gifte mayorn oss.
Det roliga va att bada jag o Helena ville att det skulle ga sa fort som mojligt, sa vi gjorde ett dubbelbrollop, haha. Mayorn vigde oss alla samtidigt. Det va sa hemskt, jag va sa nervos att jag inte visste vart jag skulle bli av, hela jag skakade o nar vi skulle saga vara vows trodde jag att jag skulle do, jag bara tankte lat mig slippa sta har o forsoka komma ihag vad hon sager, men jag hade inte sa mycket att valja mellan, det va bara att lyssna o upprepa. O tio minuter senare va vi man o hustru. Vi tog ett par foton utanfor men inget speciellt, jag hade mammis gra klanning o Mike hade fortfarande sina jobbeklader pa. Vi fick en liten present av mayorn, en liten korg med ljus, ljushallare o notter. Jag sa till Mike mayorn forsoker ta do pa mig med notterna o sa ar dar en immigrant mindre :)
Sen akte vi hem till Mike o at middag o efter det sa akte vi o kolla pa madrasser, vi kommer aldrig komma overens om en madrass, jag vill ha mjuk o han vill ha hard, great! Sa utan madrass akte vi hem igen, da ville han pappa skala i champange, det va ju trevligt tankte jag anda tills han pappa tvunget skulle halla tal o jag holl pa att avlida. Men talet va over ganska fort, hahaha! Sa roligare an sa va inte min dag igar, hehehe na men jag kanner mig precis likadan idag som jag gjorde igar o jag forsoker att inte tanka sa mycket pa att jag rent lagligt ar gift. Idag hade jag tankt tvatta lite om jag orkar, far se. Finns inte sa mycket o gora har, bara jag o Mrs T som ar hemma. Sa vi far se, Mike lar ju inte va hemma for an atta ikvall, jattekul men det ar bara att vanja sig tyvarr. Na nu far jag val ga o gora nagon nytta har i varlden. Saknar er alla, Puss o kram <3

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Men det var väl lite kul att ni gjorde det tillsammans:) Hoppas på att få se nån liten bild ändå! Grattis på er och all lycka,PUSS.

Postat av: Mamma

Men det var väl lite kul att ni gjorde det tillsammans:) Hoppas på att få se nån liten bild ändå! Grattis på er och all lycka,PUSS.

Postat av: cilla

gör som vi gjort, köp två madrasser en till er var som ni trivs med och sedan en hel bäddmadrass ovanpå. det hör väl f-n till att sova illa, tänkså mycket tid man tillbringar i sängen både sovandes och vaket................he he he

Postat av: Sofie

Jo det va lite roligt o det dampade det seriosa :)

Vi tog typ tva bilder var utanfor :)



Ja jag far nog saga till Mike att va far skaffa tva sangar, for jag kan fan inte sova nar det ar for hart. Man far ju ont overallt :)

Postat av: Pappis

Många Gratulationer!!!!!! Önskar att mamma och jag var där för det är inte varje dag ens dotter gifter sig. Pussar och Kramar

Postat av: Sofie

Tack pappis!

Det va inget speciellt dock. Stod i ett rum o sa loftena, skrev pa papprena o sen va det klart :)

Pussar o Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback