Labor day weekend.

Hej alla,
Denna helgen har det varit labor day weekend villket innebar massor av sales.
Men i gar va vi pa skandinaviska fest har i NJ, vi kopte lite svenska saker till lgh o sen at vi svenska pannkakor :) Men tillbaka till rean, sa denna helgen t o m idag mandag sa har det varit labor day weekend o da ar det massa rea. Sa jag o Mike har varit runt hela helgen o kollat mobler, o efter att ha letat o letat hitta vi ett jattefint koksbord o en jattefin soffa o sen ett bedroom set, sa jag ar nojd. Fattig men nojd, hehe!
Oh just det i lordags va vi o titta pa lgh o den va okey, fruktansvard malning o lite mindre an vad jag trodde men den ar okey, jag ska nog kunna fa en Sofie feeling pa det. Sa I morgon "gifter" jag o Mike oss. kanns lite konstigt men det ar vad vi behover gora for att jag ska kunna va har. Som sagt det ar en bagatel o vi gor det enbart for att jag ska kunna va har lagligt men visst det kanns konstigt att man kommer tekniskt satt va nagons fru, blaa, hahhaaha! jajaja det ar val bara att vanja sig vid tanken I guess.

Tack alla som skriver kommentarer, det ar jattekul o se att ni laser.
Oh mamma o pappa, jag saknar er massor o jag kan inte vanta tills vi ses igen <3

Nu ska jag aterga till Kate plus eight :)

Puss o Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: S

Det är så sjukt, ngns fru :P haha.. Jag vet du saknar mig också Sofie :P

Postat av: Sofie

Amen vada, det ar ju sjukt! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback