Till dig!

Detta är min blogg och jag får skriva precis vad jag vill!

Om man talat saningen o du inte vet om vad som skrivits dom senaste 24h så tycker jag att du ska be din respektive att berätta för dig!

Jag vet inte om du läser o det spelar igentligen inte någon roll, för mig är du väldigt liten just nu. Du har sjunkit till en nivå där jag inte vill va. Efter allt jag/vi har gjort för eran familj o så uppför ni er på detta viset, pinsamt!

Att komma till någons hem o uppföra sig så borde för fan va straffbart o du ska va jävligt tacksam att jag inte va hemma, för jag lovar att det hade smällt! Jag må va smal, jag må va svag men arg det har du aldrig sett mig.

Men att du av alla människor tillåter detta, att du inte sätter stopp för det här, det är det som gör mig mest besviken.
Jag har alltid sätt upp till dig o jag har alltid tittat på dig som något annat än vad du igentligen är, men idag fick jag verkligen upp ögonen för vad för den människa du igentligen är, o tänk vad fel man kan ha. Att du bara sitter där hemma o låter det gå så långt är för mig oförståligt, man kan inte tvinga men man kan banne mig öppna munnen o sätta stopp för saker. Att tala är silver o tiga är guld är det va du lever efter? För jag ska tala om för dig att om man tiger är man likgilltig o det är samma sak som att hålla med, om man tycker att något är fel säger man det.

Att ni sen blandar in dom små är jävligt lågt även för er, det trodde jag inte!
Dom har inget med det här att göra, så varför ens nämna deras namn.
Att skylla på mig för att det va jag som lämnade är ju oxå jävligt lätt för er, ni vet att man kan även höra av sig o höra hur det går, villket många andra gjorde. Saken är även den att jag åkte flera veckor senare, vart va alla telefonsamtal under dom veckorna?! Det är jävligt lätt för er att sitta där hemma o gnälla att jag inte sa hejdå när ni inte gjorde ett skit själva!

Inte förrän du har hört av dig o bett om ursäkt vill jag ha något med dig att göra, o när det gäller din respektive finns där bara en sak jag har att säga -Kyss mig där solen inte skiner!

Jag har inget mer att säga er, Im done!

Peace out!


Ni betyder mest!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback