Possum

Sitter nu o dricker mitt morgon kaffe hemma hos Mikes foraldrar. Tanken va ju att vi skulle flyttat in i sondags med det smog sig. Sa nu blir det denna helgen istallet. Oh det ska bli denna helgen annars flyttar jag sjalv vill jag be o tala om!
Mike har tagit ledigt idag sa vi ska kunna mala fardigt listerna i lgh, suck! Oh jg fick den harliga uppgiften igar att diska alla pots and pans o allt annat som ska in i skapen, sa trakigt men men. Idag trodde jag da att jag skulle fa hjalpa Mike men icke, istallet sa han till mig att jag kan tvatta fonstrena o sen mala dom, amen oohhh! Ar det nagot som ar trakigt sa ar det att mala fonster, det ar nog det trakigaste du kan mala, usch! Jaja men det jag skulle beratta ar att igar nar vi korde hem fran lgh sa satt jag i filosofera o helt plotsligt tvarnitar Mike o jag tittar ut genom fonstret, o till min fasa ser jag den storsta ratta jag satt i mitt liv. Jag ar inte en san girly girl som bara skriker nar en mus el en ratta kommer gaende. Men jag vill lova att detta elande va enormt, sa jag vralar -Vad ar det for nagot?! Mike tittar pa mig som om jag vore dum i huvudet o sager - A possum!! Den va sa acklig! Helt vit med en jattelang rattsvans! Blaaa!

Har kommer en bild pa acklet!!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: S

oooh fy fan! Jag hade svimmat.. På riktigt!

Postat av: cilla

i det läget hade jag oxå skrikit!!! vilket äckligt elände! vi har en liten mus som sitter mellan tak och golv och den är väldigt störig + att jag blir lite nojig över elkablar........

Postat av: Lise-lotte

Fy f-n,det ser verkligen ut att var ett STORT äckligt elände :) ryser i kroppen bara på tanken... ÖRK....

Postat av: Mamma

Alltså....VAR EXAKT fanns den??? Inte nära er lägenhet va???

Postat av: Sofie

Mamma, possums finns overallt aven vid var lgh, men jag lovar att jag ska skydda dig om den attackerar, hahaha <3



Lise-Lotte, Ja dom ar verkligen skit ackliga, ser ut som en over enorm albino ratta, typ, haha!



Cilla, haha ja usch o fy! ja juste jag kommer ihar att du sa nagot om det, ja det ar ju inte jattekul om han borjar gnaga o satter fyr pa huset!!



S-Ni maste val ha possums i Cali?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback