Bilder ;)

I know, I know jag är lite seg med bilder, men nu ska jag ladda upp dom!
Har ju haft lite problem med min svenska dator för av någon anledning så vill den inte ansluta till internetet, men nu har jag lyckat hitta Mikes usb minne o jag har fört över bilderna till hans dator. Inredningen av lgh går sakta men säkert, vi väntar fortfarande på var soffa från Macys, o det känns som att om man inte har soffa så är det svårt att dekorera resten av vardagsrummet. Vårt gästrum har vi förtillfället lagt lite på sidan för att konsentrera oss på resten av lghen. Men vi har varit o tittat lite på färgprover så det ska nog bli klart det med. Men som sagt här kommer lite bilder ;)


Vardagsrum innan vi målat.

Vardagsrummet när man står i vårat dinningroom.

Annan vinkel på vardagsummet.

Mikes pappa målar.

Stökigt, men målat i färgen ash grey.

Andra sidan av vardagsrummet med ena delen av vår tvbänk, gömd bakom lådor.

Vårt köksbord.

Köksbord.

Köket.

Köket.

Köket.

Köket.

Köket.

Toa.

Toa.

Toa.

Sovrum innan målning.

Nymålat o nya möbler.(Mike prövar våran dammsugare)

Våra nya sovrumsmöbler.

Sovrum.

Sängen.

Våra nya sängkläder.

Stökigt sovrum.

Sovrum.

Gästrum.

Helena framför vår huvud ingång.

Välkommen till Troy Village.

Ännu en "skylt"

Nu ber vi en bön att jag kan ladda upp alla dessa bilderna!!!!

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lucke

Tjenare, några planer för helgen? :)

Postat av: Sofie

Kul att se att andra oxå kollar in min blogg. Denna helgen blir väl som alla andra helger, fixa o fixa lite till i lgh :)

Postat av: Pappa

Häftiga halloweenbilder så skulle vi ha här hemma också om man inte behövde plocka ner dom. Och lägenheten var ju hur fin som helst, tyckte det såg riktigt fint ut. Längtar tills jag kan få se den i verkligheten. Puss Pappis !

Postat av: Sofie

Haha ni hade ju skrämt livet ur grannarna ;)

Jo det börjar arta sig, Mike ringde för en stund sen o sa att vi kommer få vår soffa nästa lördag, woho! Dom kunde leverera på onsdag oxå men jag tycker det är bättre med lördag så slipper jag va själv när mexarna kommer :/ Jag längtar tills ni kommer o får se den med!!! Puss Puss

Postat av: mamma

Allt ser hur fint ut som helst! Jag såg ditt ängla servettställ på köksbordet!!:)

Alla möblerna är jättefina med,längar tills vi kan komma....men det dröjer ju et tag...suck.

Puss & kram

Postat av: Mamma

Allt ser hur fint ut som helst! Jag såg ditt ängla servettställ på köksbordet!!:)

Alla möblerna är jättefina med,längar tills vi kan komma....men det dröjer ju et tag...suck.

Puss & kram

Postat av: cilla

det börjar arta sig. härligt bedroomset ni skaffat och lgh ser väldigt fräsch ut så jag kan tänka mig hur mycket du städat.....kram till er alla!!

Postat av: Matte

Fin huvudingång! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback