Paket.

Fick litet paket idag, alltid kul!
Hade beställt vinterjacka, snowboots och en tröja.
Och hör o häpna, allt passade :) Så skönt, så slipper man hålla på att skicka tillbaka. Beställde då en brun vinterjacka eftersom min peak performance är i Sverige. Beställde en S så jag va lite rädd att den inte skulle passa, men den satt bra. Köpte även ett par snowboots, Mike envisades med att jag behövde ett par såna så det fick bli ett par i rosa, of course! Va lite osäker när jag skulle välja storlek för jag har ju lite märkliga fötter, dom är ju väldigt långa men mycket smala. Men som tur va hade dom halva storlekar villket alltid är bra eftersom jag oftast är mitt i mellan 40 och 41 alltså 9 och 10 i amerikanska storlekar. Så jag beställde en 9 1/2 och den satt bra, lite bred men det kommer jag aldrig ifrån. Hade behövt gå ner en hel storlek för att få dom bra på breden men då får jag inte ner skonken på längden. Ja gud villka problem. Sen beställde jag även en tröja igår, o ja jag vet inte. Hade det inte varit för att jag inte betala mer än $30 hade jag nog lämnat tillbaka den, den va mycket snyggare på hemsidan, o den sitter jättekonstigt. Jag beställde en S o ja om jag inte gått ner brutalt mycket i vikt sen förra gången jag köpte något i S så va den väldigt stor. Men den är 50% bomull 25% nylon 25% ull så jag tänkte att jag kan nog krympa den lite o dra rätt den när den är blöt.
Vi fick även vårat soffbord nu i veckan och här om dagen satt Mike ihopa det, jag är nöjd. Det så inte riktigt ut som jag trodde men jag gillar det. Det bästa med det är att där är två lådor på var sida av bordet, o låder kan man aldrig få för mycket av när man bor i lägenhet. Vi fick även vårt skåp/bänk som vi ska ha bakom soffan, o Mike satt ihopa en del av det igår, men sen höll han på att få ett nervsammanbrott för det va svårare än vad han trodde så han gav upp för kvällen. Tror nog han fortsatter i kväll. Lägger upp bild när det är klart. Annars så börjar lägenheten ta form, o det ska bli så skönt när vi är klara.

Nä nu ska jag göra mitt dagliga telefonsamtal till Helena o sen blir det till att börja förbereda middagen, ska ha rester sen igår pasta carbonara men jag tänkte jag skulle steka lite sparris till, o dom tar ju en lite stund med tanke på att man måste skala skiten om man inte vill tugga ihjäl sig :)

Ha en bra fredag, puss
ps.här kommer lite bilder på det jag beställde, vår nya rislampa o vårt soffbord.




Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pappis

Ser ju jättesnyggt ut, det blir fint när ni är klara. Synd att du inte tog med jackan från S,men men det hade blivit trångt i väskan.



Puss.

Postat av: Sofie

Ja det ska nog bli snyggt när det blir klart:)

Ja det hade blivit väldigt trångt:)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback