I DID IT!!

Fatta jag har övat i tre dagar, tre jävla dagar tog det för mig att lyckas lära mig att göra en utåtbakad fläta.
Lide lycklig! Dom blir fortfarande inte perfekt, men jag lyckades iallafall!

Idag åkte pappa till afghanistan, känns lite konstigt men det ska nog gå bra. Han finns i mina tankar hela tiden!

Nu ska jag åka hem till Mikes föräldrar o äta tårta, suck! En dag kommer jag bli fet av allt detta här tårtätandet!

Jaja puss på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

åhhh nu blev ja jäääätte sugen på tårta haha =)

vad ska din pappa göra där?? kram :)

Postat av: Sofie

Hihihi, du får baka lite. Idag är det thanksgiving så jag har ätit massa tårta o cheesecake, nyckter är jag inte heller kan jag tala om :)

Min pappa jobbar för försvaret i revinge.

Postat av: Emma

ååååå cheescake e fan de goooooodaste!!! ja jag ska fan baka haha när ja orkar! vilken modig papps du har!!

Postat av: Sofie

Jo det är gott med det är ett sånt jäkla bry. Ska fan stå i ugnen i två timmar. Jasså det tycker du, jag tycker han är mest dum just nu :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback