Happy Birthday to Me!

Jaha då fyller man 24 år idag då.
Känns väl som villken dag som helst, Mike fråga mig i morse när jag släppte av han vid tåget vad jag skulle göra under dagen o jag tittar på han o tänker vad menar han. Han säger ja men det är ju din födelsedag, o jag tänkte ja ok?
I detta landet är födelsedagar även fast du är över 18 något stort och något som ska firas.
För mig är det lite konstigt, jag mer visst har vi alltid firat våra födelsedagar men det va ju något speciellt o kul när man va yngre, nu när man är vuxen o har allt man kan önska sig så är det inte så speciellt längre. Man behöver inte köpa en massa grejer o hålla på, ett grattis o jag är nöjd! Under flera veckor har Mike varit på mig o frågat vad jag har velat ha för mig födelsedag o jag har sagt inget, jag har allt jag ville ha, visst att där finns en massa saker jag hade velat ha till lgh men det är något som vi kommer köpa tillsammans. Visst att jag kan väl klart önska mig typ något dekorativt av han, men ändå! Om jag ska vara ärlig, det ända jag faktiskt önska mig detta året är att få träffa mina föräldrar o med tanke på att jag vet att det inte kommer hända så är jag nöjd som det är! Men Mike ensvisades med att han skulle köpa något, så nästa helg ska vi köra o kolla uggs till mig.

Fick även mitt paket idag, woohoo!
I lördags hade posten satt en lapp på vår dörr där det stod, Sorry we missed you o att jag kunde komma o hämta paketet på posten. Idioter, jag va hemma hela lördagen o det är då ingen som ringt på vår dör för att leverera något paket. Det är säker som Helena sa, att dom varit så jävla lata att dom bara gått upp till dörren o satt lappen o sen gått igen. För som sagt där va ingen som ringde på vår dörr i lördags o vi va hemma hela förmiddagen o helt plötsligt satt lappen där. Men men för en stund sen lyckades jag lokalisera mig till posten o hämta ut mitt paket. När hon ger det till mig så bara gled det ur händerna på mig, hahaha va inte alls bered på att det skulle va så tungt, haha! Kom hem o slet upp det, o där fanns en massa godheter o mina efterlängtade skärp, har gått i två o en halvmånad med Helenas skärp. Så det va på tiden att ge tillbaka det.

Ikväll ska Mike o jag på Red Lobster.
Det är en amerikansk skaldjurs kedja, o jag älskar ju skaldjur!
Mike tycker då inte alls om den här restaurangen så jag får aldrig komma dit, men idag är det jag som bestämmer så ikväll blir det red lobster, namnam!

Solen skinner även för mig idag, igår vad det riktigt ruggigt o det rengnade o blåste hela dagen. Men idag är det klar blå himmel o 15 grader. Oh jag tror ju då självklart att det är för att det är min födelsedag som solen skinner! :) Säkert mormor som fifflat med vädret så det skulle va fint på min dag <3

Nä nu ska jag gå o duscha, Mike ska gå lite tidigare från jobb idag så vi hinner får bord innan att det är mitt i natten.
Här kommer en bild på mina godsaker :)

Tack mammis o pappis, love you <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pappa

Det var ju kul att paketet kom fram tillslut iallafall. Det var ju inte så mycket roliga grejor i det men alltid något. Puss

Postat av: Sofie

Godis o ostbågar är alltid bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback